Wednesday, July 6, 2011

Kanak-kanak Zaman Maju

Umur 1 tahun setengah Arissa dah pandai guna iPhone.
Pantang dapat, mesti tekan button bulat bawah tu, zaasss ngan jari terus "unlock". Pastu tekan2 ikut suke dia cari "eayoo" = video. Suke sangat tengok video kat iPhone tau dia ni.Ini la dia kanak-kanak zaman sekarang, kecik-kecik dah pandai pakai gadget.


Eh Arissa sekarang dah pandai ikut orang cakap tau tapi dia ambik yang hujung-hujung perkataan je la..abang pun dia panggil "ami" je sebab ngikut orang, orang panggil abang macam tu, dia pun ikut jugak. Mama bangga dengan perkembangan adik, dah la makin hari makin manja..comel lak tu..love u..mmmuahhss..

Comments (6)

On July 7, 2011 at 9:19 AM , ~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

btul la sit.. budak2 skrg smua pandai kan.. eh, arissa mcm dh umur 3 tahun lak nmpak..

 
On July 7, 2011 at 12:05 PM , fazilamz @ Fazila Hj Mohd Zairy said... [Reply to comment]

anak-anak kini ikut peredaran zaman....bila la La nak dapat anak2 yang comel ek?? (tetiba lari tajuk)..hehehe

 
On July 8, 2011 at 7:23 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

zura- ye la dalam gambar ni arissa nampak lbh matured..hehe

 
On July 8, 2011 at 7:24 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

La, insyaAllah satu hari nanti pasti ada rezeki La & hubby, teruskan usaha, berdoa dan tawakkal k...achu pun doakan yang terbaik utk La...

 
On July 11, 2011 at 1:42 PM , Juwita Jamaludin said... [Reply to comment]

Pandai.. Pakai iphone memang x yah ajar... Hihihi sama dgn fateh dan fathnin...:)

 
On July 11, 2011 at 4:46 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

Ita, tu la pasal..smlm dia main iphone tu & terhantar message merapu kt kawan..adoii..memang kena sorok je skrg ni iphone tu..