Wednesday, July 22, 2009

My head is spinning!

Mane taknye...
Kejap orang tu call, kejap orang ni call...hari ni je dah bape orang call aku tanya status..
Sabar la ye, aku tau mende tu dah lama drag, tapi nak wat cemane kan..hari ni je yg aku betoi-betoi ader masa dok depan pc untuk aku wat semua tu..
Ok la gak...at least hari ni 3 dah release walopun belum sign..
Tapi...huhu...esok dah takleh sambung wat lagi..sebab whole day ader meeting..adoii la..
Fail comel tu belambak lagi atas meja untuk tindakan..
Cepat le balik wahai *******...aku dah fenin nih..

p/s: kalo korang tak paham pun takpe...ni luahan hati je..

Comments (4)

On July 23, 2009 at 9:29 AM , Myalycia said... [Reply to comment]

rasa2nya yg tanda * tu I tau kot hehe.. shyyyyyyyyyy....

 
On July 23, 2009 at 10:01 AM , mama said... [Reply to comment]

ooo ada blog yeaa tak tahu pun... keje mmemang tak pernah abih kan..wani nie dalam my mind selalu jer ingat nak berhenti keje tension.... tapi bila ingat bukan senang nak hidup pada zaman ini keje laa ngan ikhlas...hehehhe ehh nanti balik KB cakap wani dah dok umah sendiri dah...nanti mai yeaa

 
On July 23, 2009 at 5:12 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

zura-->>
tau takpe..hehehe

wani-->>
itu la pasal...idok le sampai nak benti keje kan..cuma tension tu tetap ader..
wahhh...wani dah dok umah baru..bestnyer..lambat lagi kitaorg balik..raya kt perak..umah baru kt mane?

 
On July 25, 2009 at 1:01 AM , Unknown said... [Reply to comment]

hi achu...
baru jumpa blog achu dr web watie..
heheh :)