Tuesday, July 14, 2009

Kerja kerja kerja.......!

Huhu, sepatutnya ari ni aku pi Otel Pullman sebab ader TU kat sana...beria-ria aku bagi nama aritu nak pegi...sekali kije kat opis belambak daa..keje aku dan keje yang ditinggalkan untuk aku untuk disiapkan...aduh laa..poning kepalo den...nak buat yg mana satu dulu pun ntah laa..takpe la kan...yang penting hati kena ikhlas (walopun kekadang rasa tension je)...ini la yang dikatakan berkhidmat untuk negara kan...khe khe khe..
Anyway, thanks tu bujal sebab bawak balik pensel pullman kat aku...hehehe.. siap pesan amikkan pensel tu sebab dalam banyak-banyak pensel otel, pensel pullman yg lain dari yg lain..


Bujal kasik satu je...yg satu lagi aku dapat masa pegi sana ari tu...ade TU jugak masa tu..

Comments (3)

On July 15, 2009 at 10:35 PM , Anonymous said... [Reply to comment]

kak..
mintakkan kt bujal 1,,
akak ckp la pamie yg mintak..
patu akak bg org ea..

sekian.

 
On July 15, 2009 at 10:52 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

Haih, ingat bujal tu nak kasik sangat ke kalo cakap pamie nak...tak makan samannye..len kali pesan je kat die + buat muke ala2 sedey ckit..

 
On July 16, 2009 at 1:39 PM , Nurul said... [Reply to comment]

demi negera yang terchenta, kucurahkah bakti penuh setia..