Wednesday, July 29, 2009

Epi beday to me...



Epi beday to me...hehe...semalam celebrate kat ofis..itupun sebab ada orang kasik beday cake...sape yg kasik...rahsie..(tak boleh dedahkan, boleh menimbulkan kesangsian..heheh)..yg pastinye bukan dari papa..sebab papa punya surprise postpone katenyee..(betoi ke pa??)


beday girl tengah potong kek..


bersama ngan geng rayap yang dah lama tak cukup korum ..kalo mona ade, mesti dia yg hover posing nih..

Thanks to all yang wish epi beday...termasuk la my dear fahmi... siap nyanyikan lagu epi beday mama...so sweet la daling..

Sila abaikan kualiti gambar yang kurang memuaskan sebab amik guna kamera henfon dan entry yang berkaitan leh tengok di blog rakan rakan rayap/blogger aku..zura a.k.a mama adam zikry..

Comments (3)

On July 29, 2009 at 11:28 AM , Puteri Mona said... [Reply to comment]

eeeeeeeeeee da tuaaaaaaaaaaa... hehehe. Bebeday to u bebeh. Aku doakan sume yang baik2 aminnnnnnn. Tak kasik pun aku rasa sket kek yg besar gedabak tu ek huh. Kecit ati mak. Sapa kasik? ab lon ek. Apapun kecit ati skali lagik sbb tak kasitau aku hang da ektip berblog. Da la aku yg pembakar semangat + guru hang dulu wahhh umgkit tak tahang. Kemsalam kat baby fairus lam perot tu ye

 
On July 29, 2009 at 12:21 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

ab lon tak tahan tuu..xde maknenye..dia xtau pun beday aku bile..heheh...sape suh tak tengok aku nyer fp...aku dah announce kat fp tauu..tu la x mengikut perkembangan aku..heheh...

 
On August 7, 2009 at 11:43 AM , ~adeQ~ said... [Reply to comment]

hepbelated besday.....semoga panjang umur, murah rezeki...keep in touch k...