Tuesday, June 21, 2011

Batu Feringhi, Penang.

Sambungan cerita di Penang aritu..

Waktu percutian sangat terhad..petang dah nak kena balik ke Putrajaya so sempat pi jalan Batu Feringhi saja.

Sampai je terus pekena laksa Bt. Feringhi. Sedap betul, kami makan sorang sepinggan setengah, sebenarnya masing2 nak lagi tapi malu..buat-buat kenyang je semua, padahal dalam hati meronta nak laksa lagi hahaha..



Budak dua orang tu je yang mandi, Fahmi dan Hariz..kami yang lain cuma melepak makan lagi dan lagi sambil ditiup angin laut..





Sementara tu, si kecik Arissa dok main pasir...biorkan aje, bak kata orang....lebih banyak seorang kanak-kanak itu meneroka, semakin berkembanglah minda mereka..so teroka lah ko adik oiii..jangan lupe mandi ngan dettol pasni..hehehe..








Masa balik sempat jugak merasa naik feri, dah lama benor rasenye tak naik feri..last masa bujang-bujang dulu la..berapa tahun yang lepas pun tak ingat dahh..hantar kak teh ke stesen bas Butterworth dan terus gerak balik ke Putrajaya..



Comments (2)

On June 22, 2011 at 6:26 AM , Juwita Jamaludin said... [Reply to comment]

Acu tjanks cuba resepi2 tu.. Sedapkan moga ilmu yg di kongsikan sama kita dpt manfaatnya.. Best gi penang lama sgt tak gi tambah naik feri

 
On June 22, 2011 at 8:33 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

Betul ita, share lagi resipi banyak2 kt blog ye...so far yg try semua menjadi..xpe, nnti blk m'sia pergi la jalan penang..