Wednesday, July 28, 2010

1 year older lagi arini...

Epi beseday to me..

Kalau entry tahun lepas i'm 29, jadi tahun ni ialah......uhuhuk....dah masuk 3 series dah..
Dah tua rupanya, knape rasa cam muda je lagi ni..ehehe..
*tak ngaku tak tahan*

Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana diberi kesempatan untuk menikmati kehidupan selama 30 tahun di dunia, bersama-sama orang yang sangat dikasihi..

Semoga tuhan panjangkan umurku, murahkan rezekiku dan semoga rahmatnya sentiasa bersama ku..

Aminn..

Comments (5)

On July 28, 2010 at 9:04 AM , Nurul said... [Reply to comment]

epi bday achu..semoga dirahmati ALLAH dan berbahagia selalu..amiin

 
On July 28, 2010 at 9:11 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

Terima kasih nurul..

 
On July 28, 2010 at 10:49 AM , ~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

eh, arini besday ct ekk.. happy besday to u.. ingt lg taun lps ada org blanje ct kek kan.. taun ni xde blanje kek ke hehe..

 
On July 28, 2010 at 10:57 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

zura ~ tq..a'ah..taun lepas ada org banje..taun ni zura lah banje...hehe..

 
On August 12, 2010 at 9:32 AM , tulip said... [Reply to comment]

epi besday