Friday, July 23, 2010

Arissa 6 months old

Adik dah 6 bulan sekarang. Dah nak pandai merangkak tapi belum berjaya lagi. Mama rasa tak lama lagi pandai la tu dik.

Walaupun adik baru 6 bulan mama rasa adik macam dah bijak sangat dah. Kalau tak, takde la setiap pagi time mama nak pegi keje adik mesti gedik-gedik nak ikut. Dah jadi satu kemestian, sblm kete jalan, mesti letak adik atas riba, main steering kete sambil buat bunyi "ngeong....ngeong.....pin pin pin pin........."

*suka sangat dia kalau dapat camtu..sekejap pun jadi la.*

Adik suka sangat tengok meow..kalau dapat tengok meow tu macam nak makan meow je rupanya tapi bila meow datang dekat adik pulak yang takut...angkat kaki nak lari...hehehe..

Mama suka sebab sekarang adik manja ngan mama..kalau balik keje tak ambik adik, adik mesti nangis takpun masam mencuka mukanya. Macam tu la anak mama, mesti la manja ngan mama kan..Tak sabar nak tunggu adik besar rasanya.

Mama baru ajar adik duk lam walker..

Apa hal la buat mata bulat tu dikk..

LOVE U SO MUCH ADIK...
-Mama-

Comments (4)

On July 26, 2010 at 11:52 AM , Nurul said... [Reply to comment]

ahahaha..amboi. Muka geram ker aper tuh adik? Tak lama lagi sure berjalan dah. Nanti main kejar2 dengan abang eh...

 
On July 27, 2010 at 7:32 PM , tulip said... [Reply to comment]

amboi mata dia...

 
On July 28, 2010 at 9:12 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

Nurul ~ A'ah..nanti leh kejar abg...abg tu skrg ni adik sambil menyulur kejar dia pun dah takut lari lintang pukang, tak tau la bila adik leh lari nanti..hehe

 
On July 28, 2010 at 9:13 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

Tulip ~ bollat kan mata dia..