Thursday, April 8, 2010

Kini ku miliki..

Wahh...macam tajuk lagu lak...

Rentetan SMS aku dan papa petang semalam:

aku
: Abg blk kul bape?
papa: Tak tau lagi. Nape?

aku: X de ape..boring la. Sblm abg pi Penang belikan la ayg laptop..dah terbayang keboringan ayg tanpa abg di sisi..:)
papa: Kite pi beli kat seng heng alamanda

aku: X rugi ke beli kat situ bang? X mahal ke? Ade free gift ke?
papa: Abis tu nak carik kat mana yang. Situ jek yang ade.

aku: Kita pi ushar, kalo ok beli jek la.
papa: Ok

aku: Bile nak pi?
papa: Tgk le. Malam ni ka.

dan kesudahannya...jeng jeng...
.

.

.

Dapat gak HP Pavilion idaman hati in white color...huhu..thanks papa..leh la online kat umah..bila la pulak abg streamyx ni nak mai pasang line...janji minggu ni...takpe, buat masa sekarang guna jek wifi abg sebelah yang baik hati :D..

Comments (6)

On April 8, 2010 at 9:27 AM , Nurul said... [Reply to comment]

wahh..besh..besh...lagi besh leh kongsi wifi..ahahah

 
On April 8, 2010 at 9:32 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

nurul...tau takpe..free wifi..heheh..

 
On April 8, 2010 at 10:02 AM , yantz-yeem said... [Reply to comment]

wah bestnya acu...sekali mintak trus dpt!!wakakaka...nak jugekkkkkssss..

 
On April 8, 2010 at 10:05 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

takde la yantz...yang semalam tu susulan nya...sblm tu mmg dh diskas nak beli tapi tak beli2..:)

 
On April 8, 2010 at 2:05 PM , ctsfin said... [Reply to comment]

wahh..best la ct.. atun pun mintak lama gak menatang nie..tapi lum jugak dpt2.. hehehe.. bile tah nak dapatnye...

 
On April 8, 2010 at 2:27 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

sabaq tun...kot kot aidil nk wat seperais adiah ari jadi ke, anibersari ke...:)