Tuesday, October 5, 2010

Arissa Yasmeen vs Mia Sara Nasuha


Arissa ke ni? Eh bukan la, ni Mia Sara Nasuha....

Aritu kan mama cakap kekonon nak wat rambut adik cam mia sara...bukan ape, rambut depan tu dah panjang sgt sampai cucuk mata..mama tengok pun rimas. Hasil 1st hair cut aritu ialah jeng jeng jeng........
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Potong sikit je pung, depan je. Belakang tu sayang nak potong wooo..biar panjang nanti leh ikat tocang dua cam mia sara..tapi uncle tu potong terpendek sangat lak depan tu kan..maklum le, papa yang bawak..mama tak pi pun..papa kan redha je..takpelah, nanti tak lama lagi panjang le tu..

Comments (4)

On October 5, 2010 at 11:38 AM , Nurul said... [Reply to comment]

hehe..kalo panjang rambut depan tuh lagi sebijik macam mia sara...

 
On October 6, 2010 at 12:28 PM , Puteri Mona said... [Reply to comment]

alallaa tomei2 pendek sgt la sittt da mcm temenggung jugah cian diaaa... naseb menten kiut hehe. kalau panjang sket lagik mesti comei

 
On October 13, 2010 at 2:38 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

nurul ~ tunggu dan lihat kalo panjang ape akan jadikk..hehe

mon ~ pendek kan?? tau takpe, cm temenggung jugah..tp kejap je panjang tuh..

 
On October 19, 2010 at 3:31 PM , Emy Yuzreena said... [Reply to comment]

toeminya dia....

salam kenal dari
http://emyyuzreena.blogspot.com