Tuesday, March 23, 2010

Tag by Nurul..layanz..

1) Siapakah Diri Anda Di Rumah ?
A lovely wife to Encik Asmayuzi Ismail and super momma to Encik Ariff Fahmi Asmayuzi & Cik Arissa Yasmeen Asmayuzi..

2) Siapakah diri anda di samping rakan
Seorang rakan yang always ceria, suka bercerita, berjenaka, bergelak ketawa juga pendengar yg setia...tapi bab bagi nasihat kalo rakan2 ada masalah, kureng ckit..(x reti bg nasihat)

3) 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai
i. rumah idaman hati..
ii. MPV

iii. melancong ke oversea..
iv. badan yang langsing cam muda2 dulu...uhukkk
v. have a part time job as a .............(rahsie, kalo dh berjaya br leh heboh)

4) Siapakah Nama Pasangan Anda
Awal2 dh bgtau kt atas tu...

5) Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
i. rajin melayan aku pi jalan..
ii. selalu jadi backup di saat ujung2 bulan gaji x masok lagi...heheh
iii. terima aku seadanya..
iv. makan sahaja apa yang aku masak tanpa banyak songeh
v. sometimes menjadi decision maker di saat aku kebuntuan...

6) Tarikh anda couple ?
Percaya atau tidak..aku tak hengat...hahaha..

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
Biarlah rahsia...

8) Lagu tema cinta anda?
Untukmu sayang - Febians (jiwang x hengat....hahaha...malu sehh)

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda
Stop smoking....

10) Tag 10 rakan
Maleh nak pikir nak tag saper...sape2 je yang nk buat silakan...

Comments (1)

On March 24, 2010 at 11:25 AM , Nurul said... [Reply to comment]

tahniah kerana berjaya menjawab tag dengan jayanya..ehehe