Tuesday, March 23, 2010

dulu vs sekarang...

Dulu:
Nak mai opis tak tempuh jem langsung...

Sekarang:
Jem tak hengat...
...................................................................................................

Dulu:
Parking kete, jalan sikit, naik lif, terus sampai...

Sekarang:
Carik parking, parking kete sesuke ati mana yg boleh, jalan jauh giler, naik lif, baru sampai..
...................................................................................................

Dulu:
Tunggu kawan, bekpes reramai sambil melabun

Sekarang:
Bekpes sesorang je kt pantry, senyap sunyi
...................................................................................................

Dulu:
Kalo boring/stress/penat/ngantuk, rehat jap sambil kaco orang biasenye yg kena kaco ialah si lala, alin, zeti, zura, kak tim, bujal dan cc...

Sekarang:
Boring ke, ngantuk ke ape ke...dok je la kt tempat tu...nak kaco sapa? Jiwa kacau ade la..
...................................................................................................

Dulu:
Walopun dok partition tp besar, berlambak barang aku...

Sekarang:
Nak simpan handbag pun takde tempat...terpaksa letak bawah meja je..
...................................................................................................

Dulu:
Aku happy dengan portfolio yang aku pegang..

Sekarang:
X happy langsung..huhuhu..

Aku merungut kat sini bukan tanda tak bersyukur , sekadar membuat perbandingan rutin aku dulu dan sekarang...insyaAllah, aku boleh pejam mata je abaikan semua tu....kecuali part yang last sekali tuuu...kalo dah tak hepi ngan keje camno? Ini yang buat aku resah, gundah gulana dsb...itu lah dia kehidupan kan..


Comments (8)

On March 23, 2010 at 10:01 AM , ~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

ct, mula2 mmg mcm tu..

tp lama2 insyallah, kita bole survive punya.. sama gak mcm zura memula pindah kat moa dulu..

dulu lain.. skrg lain hehe..

 
On March 23, 2010 at 10:49 AM , Nurul said... [Reply to comment]

baru lagi tuh..lama2 nnt ok ler...

 
On March 23, 2010 at 11:47 AM , Nurul said... [Reply to comment]

eh..siti, saya tag awak yer..ehehe

 
On March 23, 2010 at 11:53 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

zur & nurul ~ hopefully camtu la...pahit kan manis jua akhrnya...ahakk..

 
On March 23, 2010 at 11:54 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

nurul ~ silakan..tgh takdo kojo bley ler nak layan tag...heheh..

 
On March 23, 2010 at 1:59 PM , ~adeQ~ said... [Reply to comment]

same goes to me....tapi lama-lam tak suka pun kena sukakan jugak...mana lagi nak lari....

 
On March 23, 2010 at 2:43 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

adeq ~ walau pahit ku telan jua...heheh..

 
On March 24, 2010 at 12:36 PM , ctsfin said... [Reply to comment]

ct..tempat baru memang camtue.. mula2 kene sesuaikan diri..tapi lama2 nanti insya-allah..semua ok..