Wednesday, March 17, 2010

Hari-hari terakhir di MOA...

Lepas abis pantang aritu, terus kena pi opis lama kemas barang...rugi cuti i tau tetiap ari kena pi opis..sebenarnya berat sgt ati nak tinggalkan workstation i tu...sedey siott..sebelum kemas-kemas tu ade la ambik gambar terakhir workstation tu utk kenangan..

ini la dia workstation aku kat moa..

koleksi kad raya yang aku dapat sepanjang di MOA...

ucapan tahniah yang ditampal kat board..

barang dah siap pack utk diangkut balik..huhu...diaorang yg len tu tumpang sekaki amik gamba


bergambar beramai-ramai before kitaorang chow..

Sebenarnya bukan aku sorang yang kuar dari btm tu..bujal, malek, lala pun dah promoted..masing-masing kt lain-lain tempat..boss beso pun nk pencen gak..diaorang kt btm tu musti sedih sebab kitaorang keluar beramai-ramai sekaligus membuatkan opis tu dalam kesunyian..

Kenangan di moa adalah kenangan yang paling manis dan akan ku kenang sepanjang hayat dan kawan-kawan di btm yang dah aku anggap macam keluarga akan sentiasa di hati aku..hidup mesti diteruskan walau macammana keadaan sekalipun di opis baru..kawan-kawan..please pray for my happiness...

Comments (4)

On March 22, 2010 at 9:13 AM , Nurul said... [Reply to comment]

huhuhu..sama ler..saya pun masa masih lam cuti pantang dtg opis kemas2 tempat..huhuhu...

 
On March 22, 2010 at 12:23 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

kita senasib...huhuhu..

 
On March 22, 2010 at 4:30 PM , cikhuhu said... [Reply to comment]

woi ape ni,,,,
sedey la bace post..
mmg terasa sgt,,,
skali blah 5 org trus..asa cam ilang anak..
hmm....
ye la, smuga sukses kt tmpat baru...
n smuga kami tabah dgn ktiadaan kamu sume...
uwaaaaa!!!!!!!!!!! =(

 
On March 22, 2010 at 4:57 PM , mizz-siti said... [Reply to comment]

lin ~ at least masih ada kekawan lain di sisi u..i ni ha..kt sini totally different tau, bekpes sesorang..pastu dok je kt partition ngadap pc...nk kaco org x bley sbb x mesra lagik (dah le sorang je F kt sini..)..kalo nagntuk nk ngulat tido pun xleh sbb xde port..pale hotak ni mmg selalu je terbayangkan btm...dan kalo dh terbayang tu tau2 aje la perasaannye kan..mmg rase nk nanis..huhu...~terasing dalam sepi~