Tuesday, September 8, 2009

I'm crazy bout this!

I'm crazy bout.......................BIG APPLE!

Ishh...entah le kenape, asik nak makan donut big apple ni je..sebelum ni pun selalu gak makan tapi tak le macam sekarang ni...dalam masa seminggu ni je 3 kali beli donut ni..pantang teringat je mesti nak..baby ke mak dia yang teringin entah le kan..haih..dah le tak berkhasiat, manis & boleh menggemukkan lak tu..huhu..nampaknye aku kena tahan sikit keinginan yang melampau ni..takut kang kena kencing manis lak..


Yang menjadi kegilaan aku mestilah THE ALIEN yang aku beli sampai tiga kat atas tu..yang ni aku kirim kat opismate, malek & bujal yang kebetulan ke Alamanda disaat aku tengah teringin beno nak makan big apple semalam...demi ibu mengandung, diaorang pun dengan tak berapa rela terpaksa la gak belikan...thank you very much ye..len kali leh kirim lagi...hehe. So, bukak posa semalam makan big apple....nyummy..ishh...dah dah kang citer panjang wat aku teringin lagi je nak makan...

Comments (5)

On September 8, 2009 at 12:11 PM , Nurul said... [Reply to comment]

big apple? isk..nih yg tetiba nak "mengidam" gak nih..huhuhu..lama dah tak mkn donut big apple

 
On September 8, 2009 at 12:32 PM , Myalycia said... [Reply to comment]

uih.. selera baby ke selera mama ni..

 
On September 8, 2009 at 3:11 PM , ~adeQ~ said... [Reply to comment]

mak yong...jaga2 sket, kang gi balik gi balik spital kena amik darah...sebab dah terlobih gulo....

 
On September 9, 2009 at 7:57 AM , mizz-siti said... [Reply to comment]

nurul--> ngidam gak ekk..alamanda dekat je..

zura--> baby tuh...heheh

adeq--> itu ler pasal, pasni kena tahan sikit keinginan tuh..tak pasal2 dapat sticker ijau kang..

 
On September 14, 2009 at 9:55 AM , Myalycia said... [Reply to comment]

anty ct,adam ada bg kad raya.. nnt tgk kat blog mama ekkk.. selamat hari raya anty.. nak wit ayer :)