Wednesday, August 24, 2011

Iftar Geng Merayap 2011


Setelah berhari-hari duk kecoh lam email, akhirnya berjaya juga majlis tahunan Geng Merayap iaitu Majlis Berbuka Puasa Geng Merayap..kali ni aku pulak yang jadi hos..

Menu hari tu ialah:

Mee goreng- zura
Bihun goreng singapore- tini
Nasi ayam madu- tuan umah
Air tembikai & teh tarik power-ieta
Roti john & murtabak-mona
Kurma-Lala

Sempoi jek menu tahun ni, ambil pengajaran dari tahun lepas yang banyak tak habis..

Kali ni semua licin, tiada pembaziran..gud job hehe..


Ini saja kaum lelaki yang ada, papa, ajip (hubby zura) & zek (hubby lala) ,masing2 x dpt join..frust tau orang mai umah tapi papa takde..



Haha kelakor, sampai besen pun ko bawak kuor ta hihi



Ini antara kaum wanita yang hadir, ayu uols..berjubah gitu..



Ini wajib sblm balik



Ramainya anak korang kann



Last sekali, budak comot yang asyik ngadap baby leeya jek..ada gaya kakak tul la..


Semoga tradisi ni akan berterusan ke tahun-tahun akan datang dan semoga ikatan persahabatan antara kita Geng Merayap akan terus berkekalan..


Sila rancang banyak lagi program ye..karok bila karok??? :P