Thursday, March 24, 2011

Susah ke nak senyum?

Eh apasal ha??? Kat sini walaupun majoriti pompuan tapi subhanAllah sombongnya tak tahan..boleh tak, masa selisih aku tengok je muka dia sebab nak senyum la kan..sekali dia bole pulak angkat muke tengok syiling..haram nak tengok muke aku yang terhegeh-hegeh nak senyum kat dia ni..omg..bukan sorang pulak tu, rasanya ramai jugak yang macam tu, baik muda baik tua...haih mungkin aku ni newbie that's why diaorang wat nyombong kot. Mentang2 la bukan aku yang kasik markah kat diaorang ujung tahun nanti..

Susah sangat ke nak senyum...bukan kena bayar pun kan???

Tak bleh ke senyum cam aku & cuppies aku ni ha?
Cuppies pun reti senyum taw..