Saturday, February 5, 2011

Hadiah hari jadi

Taraaaa....


Ini la beskal baru adik adiah hari jadi yang ke-1 tahun. Memang dah terdelay sikit beli adiah ni. Asalnya nak beli gelang emas tapi opah cakap jangan beli sebab opah yang nak belikan gelang emas untuk adik..so pikir punya pikir belikan beskal lah sbb adik suka naik beskal. Beli beskal ni kat port klang kebetulan lalu kat kedai toys tepi jalan masa lepas ambik bibik aritu. Tak sia-sia singgah kat situ sebab harganya sangat berpatutan. Tapi kan....




Taraaaaa....


Terjebak kena beli motor untuk si abang sekali. Nak kata adiah birthday memang tak la sbb birthday lambat lagi. Terpaksa beli sebab dia dah ala-ala nak ngamuk sebab beli beskal untuk adik, mana boleh dia punya takde. Mula-mula pujuk dia nak scooter yang sorong kaki tu je tapi papa kata dia tak reti naik mende tu. Lagipun motor ni murah je cuma RM 150. Biasanya motor camni mesti cecah RM200 gak kalau kat kedai lain. Papa memang murah hati kalau untuk anak teruna dia yang satu ni...So angkut sorang satu, beskal untuk adik, motor untuk abang. Sampaikan kami duduk berhimpit lam kete sbb nak sumbat dua kenderaan tu hehe.

Ni bergaya atas kenderaan masing-masing..adik punya siap ada lagu doraemon, abang punya pulak siap boleh connect ngan handphone utk pasang lagu..mama ngan papa dulu takde pun dapat camni huhuhu..

Asalkan anak-anak bahagia, mama dan papa pun bahagia jugak tengok..hihihi..

Comments (1)

On February 25, 2011 at 12:04 PM , idura said... [Reply to comment]

amboi2... aunty nak tumpang bule???